۴ پاسخ

من درمانگاه زدم 27هفته

ن من دیابت داشتم بستریم نکردن
امپولو یادم نیس اخرای شش ماهم بود یا هفت ماه سه تا باهم تو یه روز
سه تا یه روز درمیون بعدش

اگه دیابت نداری حتما روز قبلش با سه روز بعدشرژیم بگیر چیزی نخور برنج و سیب زمینی و بستنی اینا چون بعدش می‌ره بالا

کسای ک دیابت دارن بستری میکنن بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی