فک کنم کسایی ک قنددارن روبستری میکنن
حتما بزن عالیه
الان اکثرا بستری میکنن ک قند و فشار حرکات بچه همه چی لحظه ب لحظه چک کنن
من اکثرا دیدم تا دوسه روز بستری میکنن
دکتر خودمم گفت احتمالا بهم بده بزنم بستریم کنه
نه بستری نداره
عزیزم شما هم ۲ قلو داری؟؟؟
اگه اره !! چند هفته احتمال زایمان داده؟؟
سلام رویا چطوری
نه بابا مگر فشار خون یا دیابت داشته باشه وگرنه بری درمانگاه میزنن
برای چی میزنید
اگه قند داشته باشی اره بستری میکنن .اگه نه قرص متفورمین میده خونه بخوری.
من سر دخترم زدم بستری نداره
من زدم
هیچیم نشد
بستری هم نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.