منم تو ۳۳هفته بخاطر تصادف کردم احتمالا زایمان زود رس داشتم زدم
والا ب منم احتمال زایمان زودرس داد گف بزنم
میشه بپرسم چه مشکلی داشتید که دکتر براتون نوشته
بستری میکنن یا سر ساعت باید بری بزنی؟
من ۳۰. زدم
من دیروز زدم امروزم باید بزنم.صبحم برم واسه زایمان
خانوما چه چیزایی باعث میشه امپول ریه بدن؟؟
چون ادم ماهی یه بارمیره چک دکتر ازکجابفهمی لازمه یان
منم32هفتهزدم
من ۲۸هفته زدم امپول رو بخاطر بارداری پرخطرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.