کیا آمپول ریه زدن ؟

۱۳ پاسخ

همه باید بزنن؟

من دیشب سه واحد دوم رو زدم

شما قراره بزنی؟

من ۲۸ هفته زدم

اثرش میمونه عزیزم باعث رسیدن ریه های بچه میشه

برای من دکتر نداد وگفت اگه قرار بشه بدم باید بستری بشی

من زدم توی هفته ی شما بودم که زدم چون احتمال اومدن نی نی رو میدادن
هیچ ضرری نداره و معمولا 90دذصد مامانایی که میزنن بچه توی دستگاه نمیره
من دکتر بهم قول صد در صد نداد گفت من داشتم مامان چهل هفته هم بوده بچه موقعه ی دنیا اومدن تنفسش ضعیف بوده رفته دستگاه گفت همه چیز دستگاه رفتن بستگی به توانایی بچه داره و طول بارداری
اگر پزشکت تجویز کرده بزن حتما

من قرار فردا بزنم

من 12 واحد زدم

من هفته بعدی قراره بزنم

من برام نوشتن ولی هنوز نزدم

من زدم

من قراره هفته بعد بزنم😢

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رونیا،رهام مامان رونیا،رهام ۷ ماهگی
مامان حدیث مامان حدیث هفته بیست‌ونهم بارداری