کیا تازه امپول ریه زدن؟و دیابت هم داشتن

۵ پاسخ

منم دکتر بیشعور الکی مدفورمین داد بعدم بیمارستان انسلولین داد۳ واحد..
قبلا قند ناشتا ۷۵ یا ۸۰ بود الان با انسولین ک صبح میزنم گاهی ۹۸ گاهی ۹۵

بنده ۲۵ مرداد بخاطر وزن پاین بچه بستری شدم ۶ روزی ..امپول ریه هم زدن الحمدلله هنوز نمیخوام بدنیا بیاد

من زدم دیابت گرفتم

من قند دارم دکتر نداد ..گفت چند برابر میبره بالا..باید بستری بشی حتما و بزنی

من تازه زدم دیابت نداشتم اما دیشب چک کردم ۱۱۴ بود

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی