مامانا کیا امپول ریه زدن

۱۲ پاسخ

بعد این که امپول ریه بزنین و استراحت کنید کی زایمان میکنین من شنیدم میگن اینا هم بزنی بد یکی دوماه زایمان میکنی من هنوز ۳۱ هفته تازه تموم کردم

من ۳۰هفته زدم

منم زدم✋✋

من

دکترم برا من ننوشت اما خودم استرس زودرس شدنو دارم همش توهم میزنم کیسه آبم پشتی اینا داره

منم بیمارستان بستری شدم و زدن هفته ۳۵

من زدم

سلام من چون شاید تو۳۵بخاطر محدودیت رشد در بیارن بچه رو دیروز زدم امروزم باید بزنم

منم هفته پیش دو روز پشت هم بیمارستان دو دوزشو زدم

برای چی میزنن؟؟

من دیروز مرحله اول رو زدم. ، امروز غروب هم مرحله دوم

فک کنم برا ایناییه ک احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری