سلام مامانا کیا آمپول تکمیل ریه زدن عوارضی ک نذاشته

۳ پاسخ

من زدم عزیزم قند نداشتم یکم قندم رفت بالا ولی بعد ۷۲ ساعت فروکش میکنه حرکات بچه یکم کم میشه

من زدم نه عوارضی نداره فقط تا ۴۸ ساعت حرکات بچه کم میشه که اونم طبیعیه البته بری بیمارستان تزریق کنی بهتره چون قند خون وکنترل میکنن و nst میگیرن

اگ مشکل داشته باشی میزنن
من هر چی ب دکترم گفتم برام بنویسه قبول نکرد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی