من زدم عزیزم قند نداشتم یکم قندم رفت بالا ولی بعد ۷۲ ساعت فروکش میکنه حرکات بچه یکم کم میشه
من زدم نه عوارضی نداره فقط تا ۴۸ ساعت حرکات بچه کم میشه که اونم طبیعیه البته بری بیمارستان تزریق کنی بهتره چون قند خون وکنترل میکنن و nst میگیرن
اگ مشکل داشته باشی میزنن
من هر چی ب دکترم گفتم برام بنویسه قبول نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.