۵ پاسخ

من ۳۱ هفته زدم

من دکترم گفت جدا از اونایی که احتمال زایمان زود رس دارن، ما برای سزارینیا تجویز میکنیم
چون بچه رو یهو از تو آب در میاریم امکان داره تنفسش دچار مشکل بشه
منم تو این هفته زدم دوتا

۲۸ ب بعد معمولا
عزیزم این امپول برای اینه که خدایی نکرده اگر بچت زود ب دنیا اومد اتفاقی براش نیفته و ریه هاش کامل باشن

من زدم ! اگ درد داشته باشی یا علائم زایمان زودرس میزنن

28 به بالا

سوال های مرتبط

مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی