من ۳۱ هفته زدم
من دکترم گفت جدا از اونایی که احتمال زایمان زود رس دارن، ما برای سزارینیا تجویز میکنیم
چون بچه رو یهو از تو آب در میاریم امکان داره تنفسش دچار مشکل بشه
منم تو این هفته زدم دوتا
۲۸ ب بعد معمولا
عزیزم این امپول برای اینه که خدایی نکرده اگر بچت زود ب دنیا اومد اتفاقی براش نیفته و ریه هاش کامل باشن
من زدم ! اگ درد داشته باشی یا علائم زایمان زودرس میزنن
28 به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.