سلام آمپول تکمیل ریه رو چندهفتگی میزنن؟

۸ پاسخ

من ۲۹ هفته دکترم داد و زدم

من۲۹هفتگی زدم

اگ زودتربزنن یاهمون ۲۶هفته مشکلی ندارع؟

سلام من ۲۷ هفتع و ۵ روز بود زدن سه تا
سه تا هم فرداش

بستگی به نظر دکترت داره اصولا از ۲۶ هفته میزنن تا ۳۴ هفته هر چقدر خطر زایمان زودرس بیشتر باشه باید زودتر تزریق کنی

من هفته پیش زدم....

من اواخر ۲۷ و اوایل ۲۸ زدم

اگر خطر زایمان زودرس باشه از بعد هفته ۳۰

سوال های مرتبط

مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی