مامانا چندهفتگی امپول ریه زدین؟

۱۱ پاسخ

28 هفته

۲۶ هفته و ۳ روز

گلم همه نیاز نیست بزنن
اگر سابقه زایمان زودرس یا درد های زایمانی داری میزنن
کسایی که هفته هایی پایین ختم بارداری میدن میزنن در غیر این صورت نیاز نیست ( بارداری نرمال امپول ریه نمیزنن)

25 هفته

من بستری بودم تو ۳۰هفته برام زدن چون احتمال زود دنیا اومدنش زیاده ولی دکتر بهم گفت بعد ۳۴هفته درست نیست زدنش

معمولا بعد ۲۸هفته تا ۳۰هفته‌
بازم بستگی به خودت داره

من ۲۹هفته و ۳ روز زدمش

سی هفته

امپول ریه برایچی. به من که کسی چیزی نگفته

و منی ک دارم میرم ۳۵ هنوووووز نزدممممم واویلا فقط

همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی