من امروز زدم
من ۳۳ زدم
به هرکسی نمیزنن به کسایی خطر زایمان زودرس دارن میزنن
هر هفته ای ک بری دکتر و علائم زایمان زود رس داشته باشی تجویز میکنه ک کی بزنی بر همه تو ی هفته نیس و متفاوته
۳۰ البته بستری شدم
بستگی ب شرایطت داره نیاز باشه دکتر مینویسه میزنی نیاز نباشه نمیزنی
من ک تا الان نزدم
اگه بارداریت پرخطره تا هفته ی دیگه بزن
منم دهانه رحمم کوتاه و سرکلاژم دکترم گفته ۲۸ تا ۳۲
من ۲۸ زدم چون آب دور بچه کم بود احتمال داد ۳۴ یا ۳۵ هفته دنیا بیاد
من ۲۸ هفته زدم چون احتمال زایمان زودرس دارم
من هفته پیش ۶ دوز زدم
سوال منم هست . ک امپول ریه ماه مشخصی داره یا از ی سنه بارداری ببعد میشه زد ؟
منم سوالم همینه فعلا ۳۱ هفتم نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.