مامانا کیا امپول ریه زدین چتدهفتگی وچندتا زدین

۸ پاسخ

27هفتگی تو دوروز پشت سر هم سه تا دونه زدم

من 28 هفتگی میزنه بستری میکنه قندم لب مرزه

هفته پیش زدم

من زدم دیشب
انقباض داشتم

من شش تا34هفته زدم

۲۹ هفتگی ۳تا همون روز ۳ تا فرداش

توی ی هفته ۳ تا زدم ۳۴ هفته
بستگی بنظر دکترت داره
من توی ۳۴ هفته انقباض داشتم دکتر برام نوشت قبل از اون اوکی بودم دکتر گفتن نیازی نداری

۲۸ هفته ۳ تا تو یک روز

سوال های مرتبط

مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد