من عفونت ادرار داشتم کپسول هم خوردم ۵۰۰
دوستان شما هم زیاد دستشویی میرین من خیلی زیاد. دستشویی میرم
من دو دوز اولو بیست و هشت هفته زدم دو دوزم سی و سه هفته
کاش دکتر منم برام بزنه
هرچی میگم میگه ۲۸هفته
منم سرکلاژم دوست دارم زود تر بزنم اخر این ماه میرم ک بهش بگم برام بده حداقل تو عید بزنم نیوفته بعد از عید
۲۸ هفتگی
۳۰.
من۲۸
خودتون میخواهید بزنید یا دکتر گفته؟
منکه هنو نزدم ولی میگن هفته 30
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.