دخترا شماها آمپول ریه رو از چندهفتگی زد دکتر براتون؟

۹ پاسخ

من عفونت ادرار داشتم کپسول هم خوردم ۵۰۰

دوستان شما هم زیاد دستشویی میرین من خیلی زیاد. دستشویی میرم

من دو دوز اولو بیست و هشت هفته زدم دو دوزم سی و سه هفته

کاش دکتر منم برام بزنه
هرچی میگم میگه ۲۸هفته
منم سرکلاژم دوست دارم زود تر بزنم اخر این ماه میرم ک بهش بگم برام بده حداقل تو عید بزنم نیوفته بعد از عید

۲۸ هفتگی

۳۰.

من۲۸

خودتون میخواهید بزنید یا دکتر گفته؟

منکه هنو نزدم ولی میگن هفته 30

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیهان وشاهان مامان علیهان وشاهان ۶ ماهگی