۴ پاسخ

شاید ریه اش کامل نشده بوده زدن وگرنه تا اون هفته باید کامل بشه

کامله بچه

برااینکه مشکل تنفسی پیدا نکنه

عزیزم من بچه اولم هفته ۳۳ بدنیا اومد چون قبلش امپول ریه زده بودم دیگ تو دستگاه نرفت فقط وزنش کم بود ۲۱۸۰ بود بخاطر دیابتم کیسه ابم پاره شد

سوال های مرتبط

مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی