خانما ریه بچه تو هفته من تکمیل شده ؟؟؟

۴ پاسخ

به من گفت باید تا ۳۸ هفته بچه تو شکمت بمونه اگه زودتر اومد میرع دستگاه

اره یکی از اشناهامون ۳۰ هفته امپول ریه زده بود ۳۵ و ۶ روز زایمان کرد بچش دستگاهم نرفت

اره عزیزم

بستگی داره عزیزم بعضیا اره بعضیا نه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان دخملی🩷پسملی🩵 مامان دخملی🩷پسملی🩵 ۳ ماهگی