۶ پاسخ

من ۲۷ هفته زدم چون درد داشتم

و احتمال زایمان زودرس دارم عزیزم دردم دارم شکمم اومده پایین

من ۳۰هفته زدم
دو دوز ۳۳هفته ۳روز زدم

عزیزم من ۳۱ هفته زدم و الان ۳۵هفته ام و اینکه قند بارداری نداشتم از هفته ۳۱ که زدم دیابت بارداری گرفتم😊

من دلم میخواد بزنم ولی دکترم نمیده
بنظرم آدم بزنه خیالش راحت میشه
🤔🤔نمی‌دونم فکرم درسته یا نه

من ۳۱ هفته زدم بارداری قبلی این یکی و نمیخوام بزنم

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی