۱۰ پاسخ

بزن واسه بچه خیلی مفیده ریه اش تشکیل میشه

بزن واسه بچه خیلی مفیده ریه اش تشکیل میشه

بزن واسه بچه خیلی مفیده ریه اش تشکیل میشه

موقته.من دوسه روز فشار وقند رو چک کردم.قبل امپولها هم نوارقلب جنین دادم

من دوسال و‌نیم پیش زدم عوارضی نداشت الانم زدم عوارضی نداشت
تنها عارضش بعد زدن چندروزی‌ حرکتاش خیلی کم‌میش و‌ممکن قندببری بالا دوسه روزی

نه عزیزم همه دارن میزنن که چرا نگرانی

تا دوسه روز اینجوری هست

فشارخون وقند رو کمی بالامیبره

قندو میبره بالا من گرمیگرفتمو نفس تنگی

من شنیدم قند بالا میبره بطور موقت.
و حرکت بچه کم میشه اونم موقت

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی