این امپول ریه که میزنن عوارض داره خطر ناک نیست؟

۳ پاسخ

نه والا من عید ۲روز بستری شدم بیمارستان ۲دوز بتامتازون و چندبارم سرم سولفات تزریق کردن

من اصلا قند نداشتم بخاطر آنزیم کبدم مجبور شدم بستری شم دوتا آمپول بتا زدن قندم بالا رفت حتی ی بارم انسولین زدن بهم خیلی باید مراقب باشی بعد آمپول

واس من زدن گفتن باید رعایت کنم چون قند و میبره بالا چیزای شیرین و قندی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری