امپول که تشکیل ریه میزنن براجنین خطر نداره

۶ پاسخ

😐😐😐😐

دکتر به من گف یکی از عوارضش کنده شدن جفت هست و برام نزد چون سابقه کندگی جفت دارم

دکتر من گف ضرر داره زدنش تا مجبور نشم برات نمینویسم

عزیزم خودت داری میگی آمپول تشکیل ریه ی جنین😐

اگه داشت که ب مادر باردار نمیزدن .اگه صلاح بدونن باید زده بشه .

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یسناالسادات مامان یسناالسادات هفته سی‌ام بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری