امپول واسه تشکیل ریه بچه تو دست میزنن چجوریه

۵ پاسخ

عظلانی باسن

عضلانیه
ندیدم به دست بزنن
باسن فقط
یه آمپول مثلا امروز میزنی
۲۴ ساعت بعدش یکی دیگه
ممکنه حرکات جنینت کم بشه
قندتم بره بالا

تو پا
و اینکه اکثرا برا کنترل دو روز بستری میکنن زایشگاه بیمارستان

امپول عادیه توی باسن میزنن

باسن.

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی