۸ پاسخ

من چون انقباض داشتم هفته ۲۵ام زدم فکر کنم از هفته ۲۴ میشه زد

منم بابد۳۲هفته بزنم ولی میگن اثرش بعد هفته میره درسته؟؟؟

من ۲۸ هفته ۱ روز زدم

باید دکتر برات بنویسه الکی ضرر داره خودت بزنی

برا من ۲۹ بود زدن

۲۸ هفته میزنن بعدش باید قندخون رو چک کنید که بالا نره

هر وقت که نیاز باشه
من ۳۲سر بچه خیلی اومده بود پایین
زدم

فقط برای کساییه که مشکوک به زایمان زودرسن

سوال های مرتبط

مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری