گر گرفتگی
حرکت کم شد نترس
فقط تا چندروز بستنی شکلات نخور
من ک ی بار ۲۸هفته زدم ی بارم امشب میزنم باز چون خیلی درد دارم و بچه پایین هست
نه چه عوارضی داره اتفاقا خیلی هم خوبه دیگه اگه بچه دنیا هم بیاد خطر جانی نداره
من الان هم زدم چون سرکلاژم هم تهدید به زایمان زودرس دارم باز خدا بخیر بگذرونه انشالله ب سلامت نی نی هامون رو بغل بگیریم
عزیزم آمپول بتا هست چه عوارضی ، من سر اون بچم زدم چون تهدید به زایمان زودرس بود 34هفته هم زایمان کردم بچه دستگاه هم نرفت چون آمپول زده بودم ولی اگه نزده بودم ممکن بود بره دستگاه
منم دارم میزم بستری شم بزنم 😭😭😭😭وزن بچمم کمه دعا کنید برام
ب من دکتر داد نزدم ترسیدم چون میگن کلا ۲ هفته تاثیر داره
وااکثرأهمه زدیم
نه نگران نبا عزیزم برای تشکیل ریه جنین کمک می کنه زودتر کامل بشه اگر خدای نکرده زایمان زودرس شدی ،نی نی دستگاه نمیره
عوارض داره ولی زدنش خیلی بهتر از نزدنشه
واچه عوارضی اونومیزنی خیالت راحت شه هیچ عوارضی ندارن اصلا
برای چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.