همه زدیم ۳۰ هفته نگران نباش
عوارض داش همه دکترا تجویز نمیکردن
حتی حسنم داره برا زایمان زودرس خدایی نکرده البته...
عوارضش چیه ؟؟
عزیزم این همه خانم باردار زدن مشکلی نداشتن
الکی خودتو نگران نکن
من نزدم تعجب میکنم الان مدجدیدشده آمپول ریه
دکتر منم گفت اصلا خوب نیست مگر در شرایط اضطرار برای کسی که بارداری نرمالی داره اصلا قبول نمی کنم بزنم
الان بیشتر خانما میزنن اگه عوارض داشت خو دکتر تجویز نمیکرد😐
دکتر گفت باید بزنی؟
آخه منم نمیدونستم عوارض داره و خوب نیس خودم به دکتر گفتم نیازی نیست بزنم؟ گفت اگر مشکل داشته باشی باید بزنی
چند روز پیش دوباره ازش پرسیدم گفت اصلا چیز خوبی نیست و لازم نیست بزنی
من ۲۸هفته زدم
علمی ثابت نشده کاملا
احتمال میدن رو جنین تاثیرات داشته باشه واسه بیش فعالی و اتیسم
پس چرا من نزدم؟دکترم نگفته تا ب حال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.