امپول ریه عوارض داره؟؟

۶ پاسخ

ببین در مواقعی که نیازه، زدنش بهتر از نزدنشه. ولی قطعا عوارض داره. مثلا من به خاطر فشارخونم درخواست کردم بزنم. هی امروز فردا کردم که شدم ۳۲ هفته. بعد متخصص پریناتولوژی گفت یه دو هفته دیگه مراقب خودت باشی و فشارت همینجور ثابت بمونه و نزنی دیگه عالیه. منم نزدم دیگه و خداروشکر ۳۴ رو رد کردم

اره ..دکترم میگف فشارت بالاعه خطرناکه..دکترت اجازه بده ک هیچ اشکالی نداره

من زدم بچم خوبه الان خداروشکر

امپول ریه برای چی میزنن

برای آمپول ریه باید تحت نظر باشی

اره

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری