چرا من دکترم گفت حرکات بچت کم میشه نترسی یه وقت
منم امروز ۳تا زدم
عزیزم طول سرویکست چند بود و چه علائمی داشتی که بهت آمپول ریه داد
چون دکتر من اصلا بهم نگفت بزنم😐
شما خونه میزنی یا بیمارستان میری؟
منم فقط گرمیگرفتم بدجور....به خاطر طول سرویکسم که به شدت پایین هست آمپول زدم
گر گرفتگی شدید و قند بالا میره
من که هیچ علاعمی نداشتم حرکت بچه هام مثل قبل خودشون بودن همچی اوکی بود انگار نه انگار
بعد دوز دوم حرکت لچها کم میشه،قطع که نمیشه ولی دهن خشک میشه همش ولع اب میگیری.نمیدونم گرمت میشه من ک یکم نفسمم سنگین شده بود و حالت سرماخوردگی،همون ضعف بیحالی خستگی گرفته بودم کمکم خوب شدم برامن مه۵روز طول کشید مص اول شم.ولی بدنا فرق دارن دگه
اصلن نترس من خ استرس داشتم و هی میومدم اینجا سوال میکردم ... من یکی گفتم بیا تو خونه برام بزنه ..اونقد حرکاتشون کمتر نشد ، قندمم بالا نرفت ، فقط یکم گر گرفتم و گرمم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.