خانما بعد زدن آمپول ریه چ علائمی داره ؟؟؟

۵ پاسخ

من که نزدم چیزی هم نشنیدم

برای چی آمپول ریه میزنید؟ همه باید بزنن؟

حرکات کم میشه قندت هم میره بالا ولی قند تا سه روز حرکات تا یک هفته طول میکشه اوکی شه

من زده بودم داغ میشدم از داخل چند روزی

تا جایی که شنیدم فقط حرکات جنین کم میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی