۴ پاسخ

دکتر من بهم گفت ک چون قند نداری اشکال نداره تو خونه بزنی ب خاطر همین داخل خونه زدم ولی مدام قند و فشارم و چک میکردم و همینطور هی حرکات بچم و چک میکردم

من زدم ۶ تا ولی آزمایش ندادم
دکتر گف یکم قندتو بالا میبره و ۷۲ ساعت ام حرکات بچه خیلی خیلی خیلی کم میشه

منو بستری کرد قندم رو کنترول کرد امپول ریه گرفتم و بعد دو روز مرخص شدم

فقط قند خونم چک‌شد مرتب و نوارقلب گرفتم مرتب از بچه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی