۶ پاسخ

من بستری شدم برام زدن همونجا سونو و آزمایش قندمو کامل چک میکردن دو روز

چرا امپول ریه زدن بهت درد داشتی ؟

سونو نداره فقط حرکت کم میشه برا چی زدن آمپولو؟

بین 33/34 هفته یه سونو داری

به من که نگفتن
نوار قلب بچه رو گرفتن فقط

من آزمایش و سونو ندادم. ولی تا دو روزحرکت کوچولوت کم میشه اگه حساس بودی میتونی بری بیمارستان آن اس تی بگیری

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 روزهای ابتدایی تولد