خانوما بعد تزریق آمپول ریه ، چه علائمی داشتین؟

۸ پاسخ

من رنگم زرد شد تا چندروز خیلی هم بی جون شدم اصلا نا نداشتم،ولی حرکات بچه م خداروشکر خوب بود

من بستری شدم امپول ریه زدن.بعد دیدن مسمومیتم خوب شده مرخص شدم علائمی نداشتم

من تب داشتم صورتم سرخ شده بود

خیلی عرق میکردم و گرمم بود🥲و حرکات بچه کم شده بود

تو بیمارستان میزدن تند تند

آمپول ریه رو برای کیا میزنن؟؟

خیلی گرمم بود

من دو مدل آمپول زدم ریه و یکی دیگه جلوگیری از زایمان
من تب لرز داشتم
خیلی گرمم بود

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری