من هفته ۲۷زدم
من ۳۵ هفته امپول ریه زدن دو دوز دو روزه هم بستری بودم ولی هنوز زایمان نکردم
من
من زدم ولی فعلا خداروشکر خبری نیست
دیگه استراحتم نمیکنم
من ۲۷ هفته آمپول زدم ۳۷ هفته زایمان کردم
من توی هفته ۳۴ امپول ریه زدن دوهفته هم بستری شدم ۳۵ هفته ۶ روز ختم بارداری دادن ،خداروشکر بچه هم خوب و سالمه .
من آمپول ریه زدم ولی هنوز شکر خدا زایمان نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.