کیا آمپول ریه زدن و زودرس نشدن؟

۷ پاسخ

من هفته ۲۷زدم

من ۳۵ هفته امپول ریه زدن دو دوز دو روزه هم بستری بودم ولی هنوز زایمان نکردم

من

من زدم ولی فعلا خداروشکر خبری نیست
دیگه استراحتم نمیکنم

من ۲۷ هفته آمپول زدم ۳۷ هفته زایمان کردم

من توی هفته ۳۴ امپول ریه زدن دوهفته هم بستری شدم ۳۵ هفته ۶ روز ختم بارداری دادن ،خداروشکر بچه هم خوب و سالمه .

من آمپول ریه زدم ولی هنوز شکر خدا زایمان نکردم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی