۱۰ پاسخ

تازه کم‌ شده سرویکس؟
یا از قبل تر ها کم بود ؟
مال من هم کم شده ۲۸_۲۷ چی کار میکنن چی میشه؟

فقط خیلی باید هواست به قندت باشه ۲ساعتی یبار چک کنی تا یه هفته رژیم دیابتی ها رو رعایت کنی

من یبار ۲۸هفته زدن برام یبارم دیشب و پریشب زدن برام هر دو بارم دو روز سه روز بستری بودم ولی بعضیا نیازی ب بستری ندارن

اهااا

من دو روز بیمارستان بودم

من زدم ۱۵شهریور۳تا زدم،۱۶شهریور ۳تا دیگه زدم،۳۰شهریور هم۳تا دیگه زدم،از۱۵شهریور هم هفته یکی پروژسترون میزنم و یکی شیاف هرروز،تو بیمارستان نگهم نداشتن رفتم درمانگاه زدم اومدم عزیزم

من زدم اما بستری نشدم

فقط دیابتی ها رو بیمارستان بستری میکنن بخاطر بچه
بقیه تو مطب میزنن

دکتر گف بزنی؟

چرا باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان رونیا،رهام مامان رونیا،رهام ۸ ماهگی
مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی