سلام آمپول ریه هزینش چقدره؟؟ کیا زدن؟ چطور بود

۵ پاسخ

همون امپول بتامتازونه . نزار یبوست بشی میوه و الو و شربت لاکسی ژل بخور

100 تومن خریدم با بیمه تامین 6 تاش رو

من ازاد خریدم دونه ای25 تومن.. قندت یکم میره بالا

خوبه احتیاط کنی

من زدم البته درد زایمان زودرس داشتم دو روز بیمارستان بستری بودم هزینه زیادی هم نداشت من قند خونم بخاطر آمپول ریه بالا رفت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی