۱۰ پاسخ

من 32هفته دوتا زدم
درد شکم داشتم

باید دکتر بنویسه بدون تجویز نمیشه و حتما بستری میکنه

زایمان زودرس ۲۹هفته انقباض داشتم

24 هفته باید بزنم کلا دکترم به باردارا میده منم سرکلاژیم گفت بزن

اب دورجنینم‌زیاد بود خطر زایمان زودرس بود زدم

‌من دوقلو باردارم و چون احتمال زایمان زودرس دارم ۶ تا داده بود که تو دو تا دوز بزنم دوشنبه سه شنبه زدم

سرکلاژیم و فانل باید هفته ۳۰بزنم

من زدم امروز آخرین دوزشو مال من چهارتا بود بافاصله سه روز عضلانی
طول سرویکسم از اول کم بود و وزنم بالاس فکرکنم به خاطر اونه

من اب دور جنین کم بود

من دکترم کلا مینویسه منم زدم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی