۵ پاسخ

چند روز پیش ...28هفته

من هفته ۲۶ فشارم بالا بود گفت شاید نیاز باشه زود تر برداریم.الانم هفته سی ام خداروشکر.

معمولا برا کسایی مینویسن ک ممکنه زایمان زودرس داشته باشن..برا من ننوشتن

من
هفته 30
چون دوقلو باردارم داد

من قرصش رو خوردم علایمی هم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری