خانما چند هفتگی امپول ریه زدین؟

۵ پاسخ

تو این هفته نیازه منم بزنم؟ طول سرویکسم پایین بود ۲۸ هفته رفتم ۲۵ بود الان نمیدونم چنده همش استرس زایمان دارم

من ۳۷هفته۲روز زدم و فرداش زایمان کردم

آمپول ریه برای تکمیل ریه بچه که اگه یه درصد زود بدنیا اومد ریه هاش کامل شده باشن

آمپول ریه باید همه ی مادران باردار بزن واسه چی

من ۳۲هفتگی برام زدن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی