من۱۵
من تا قبل انومالی
سلام مامانای گل
من داخل هفته ۳۶ هستم پای چپم خیلی ورم میکنه بنظرتون چرا ؟
در حالی که پای راستم اصلا ورم نمیکنه
بستگی به شرایط و آزمایش های هر شخص داره همه یه جور نیستن
برای من از ۳۴ دیگه گفت نزن
به من گفتن تا زایمان باید بزنی
ب من گفته تا روزی ک زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.