خانما تاچند هفتگی امپول پروژسترون زدین

۴ پاسخ

من دکترم گفت تا ۳۶هفته

من یدونه دیگه باید بزنم همین هفته و تموم

من تا ۳۴ که دارم نمیدونم باز بعدش دکتر میده یانه
شما شیاف هم میزاری بغل امپولات؟

اکثرا تا ۳۶ دیگ تموم میشه خودم ۳۵ روهم زدم دیگ تموم

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی