دوستان تاچند هفتگی شیاف پروژسترون میزارید

۶ پاسخ

من میزارم به من گفت از شنبه یک روز در میون بعدش قط کنم

تا ۳۶ ۳۷گفت بذار،قطعش کردم چندروزه

من تا ۳۶گذاشتم تو ۳۶ام دوبار میزارم ۳۷کلا قطع میکنم

من از اول بارداریم گذاشتم وگف ۳۷ اینا بزار

بمن گفت ۳۶هفته

من تا ۴ ماهگی گذاشتم ولی شیاف نمیزاره دهانه رحم باز بشع

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی