۱۴ پاسخ

۳۶هفته

تا آخر ۱۸ هفته

هنوز دارم میزارم

من تا۱۸

من تا ۳۰ هفته گذاشتم

شیاف و از اول بارداری م گذاشتم ب دکترم باشه میگ بعد زایمانم بزار والا ولی من جدیدا وارد هشت ماه شدم عشقی میزارم😂🫤دوروز نخ یه روز اره

لکه بینیم قطع شد قطع کردم
۱۳ ۱۴ هفتم بود فک منم

بمن گفته تا ۳۷ هفته

من الآن درد داشتم یکی گذاشتم

مونده دکتر تا کی بگه گلم بدن با بدن فرق داره ،دکترم گفت تا ۳۴هفته باید مواظبت وشیاف ادامه پیدا کنه

به من گفته تا اخر بزن چون سزارینم

من تا ۳۴هفته و ۴روز

من سزارینم همچنان مصرف میکنم چون ازشدت درد نمیتونم تکون بخورم ولی امپول رو قطع کرده

من تا ۱۸ هفته

سوال های مرتبط