۹ پاسخ

من هم ۸ هم ۲۸ هفته زدم اگه بعد زایمان خونش به شوهرم بره باید بزنم

آره زدم
برای جلوگیری از آنتی بادی

گروه خونی خودت و شوهرت اگه منفی باشه باید بزنی همه نمیزنن

من زدم ولی بخاطر گروه خونیم که منفیه

من 29 هفته زدم

من یکی ۱۰ هفته زدم یکی دیگم باید بزنم.

اگ جفت پایین باشه و زایمان زودرس بگ دکتر میزنی همه نمیزنن بارداری قبل زدم
الان نه

همه نمیزنن که

من زدم

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی