دوستان آمپول روگام باید چند هفتگی بزنم؟شما ها چند هفتگی زدین

۲ پاسخ

من 28هفته ام تموم شد که رفتم زدم

دکترم گفت از ۲۸ تا ۳۰ هفته دیگه میرم مطب برامنم بنویسه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی