آمپول روگام رو باید کی زد چند هفتگی؟؟

۷ پاسخ

۲۸ هفتگی

سلام من خودم مثبتم شوهرما نمیدونم باید بزنم یانه؟

همون دکتر خودم برام زد

من اول ماه هفتم زدم یکی هم اول سه ماه

چی هست آمپول روگام؟؟برای چیه؟

27يا 28 هفتگي من گير نياوردم 30 هفته زدم

همون هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری