خانوما تا چند هفته باید امپول روگام زد؟

۲ پاسخ

من چون لکه بینی داشتم هفته ۱۱ یه نصفه زدم
بعد هفت ماهگی باید بزنم یدونه ام بعد از زایمان

تا ۲۸هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان کیا و مامان کیا و هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی