خانوما امپول روگام چن هفته زدین؟ب کجا زد بهتون؟

۵ پاسخ

تزريقش عضلاني هست،من بايد ٢-٣ روز ديگه برم تزريق كنم

من از دکترم پرسیدم گفت هم میشه به بازو زد هم به پا

ب من هفته ۲۹ داد زدم
ب باسن 😂😂

ولله برای من ۲۶هفته کامل زدم باسن

من اطلاعی ندارم از این آمپول
و برام نوشته نشده

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری