سلام مامانا حدودا چند هفتگی آمپول روگام باید زده شه؟؟؟

۷ پاسخ

۲۸ هفته عزیزم

برای چیه این امپور؟

برا چی میزنن باید همه بزنه

من اوایل لکه بینی داشتم همون موقع زدم،زیر ۱۰ هفته بودم فکر کنم

۲۸هفته

۲۸ هفتگی و‌بعد زایمان

۲۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات کوچولو مامان سادات کوچولو ۹ ماهگی