۴ پاسخ

من دبروز رفتم دکتر گفت ۱۰روز دیگه بزن میشه تو ۲۷هفته

نه عزیزم درد نداره باید 28هفته زد

از 28هفته تا 32
درد هم نداره
مث امپول های روغنی یه کوچولو میسوزه

برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان سادات کوچولو مامان سادات کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری