خانوما آمپول روگام رو حتما باید بزنیم
چند هفتگی باید بزنیم؟

۵ پاسخ

بله ۲۸ هفتگی باید بزنی منم زدم

اره اگه گروه خونیت منفیه شوهرت مثبت واجبه ۲۸هفته معمولا میزنن

بستگی به گروه خونی خودتون و همسرتون داره
از ۲۸ تا ۳۲

منم باید بزنم دکترم گفت فک کنم باید قبلش آزمایش بدم

سلام عزیزم بله حتما باید بزنی و من دکتر آخر ماه ۷بهم داد

سوال های مرتبط

ariyan ariyan قصد بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی