۱۵ پاسخ

من ۳۰ هفته زدم

من چند روز پیش تو هفته ۳۱ زدم

۲۸ هفته زدم من

منم بهم نگفتن. نزدم

من امروز زدم

من زدم ۲۸ هفتگی

همه باید بزنن؟

پس چرا دکتر من چیزی در مورد واکسن نگفت من نزدم 😐

چرا دکتر من گفت ۳۲ پس

من نزدم 🙄

منم فرداپس فرداگفتن بیا۲۵هفته ام

من همبن الان زدم
۲۸ هفته

واکسن کزاز من زدم 28هفته

۲۸ هفته باید بزنی منم دکترم نامه داده بزنم نوشته ۲۸ هفته

من هنوز نزدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری