مامانا کیا آمپول کزاز زدن آیا واجبه؟تا چند هفته باید زد؟

۱۵ پاسخ

من۲۹هفته زدم دکترمم‌گفت بزن

من سر هیچکدوم از بچه هام نزدم

من هفته دوم هفت ماهه زدم . واجبه

من زدم آره واجبه

واجب نیس
من ۱۵ سالگی زده بودم الان ۲۵ سالم بود رفتم زدم ی ماه پیش
ولی اینکه واجب باشه نه نیس

من زدم ۲۹ هفته بودم ،تا ۳۴ هفته فک کنم فرصت هست

من ۳۰هفته زدم اگر نزدی برو بزن چیزی نمیشه

من زدم ۳۴هفته

اره واجبه عزیزم تا یک ماه مونده به زایمانت میشه تزریق کرد

ب منم دکترم گفته باید بزنم

من دیروز زدم تا امشب نه درد داشتم نه تب تازه همون دیشب حمام هم رفتم

بله واجبه . من دوسال پیش زده بودم دیگه تو بارداری لازم نبود

تا ۳۴هفته وقت داری
میگن خدایی نکرده بچه بدنیا بیاد بدنش ایمن باشه بدن خودتم ایمن میشه
ضرر نداره من یه دوهفته میشه ک زدم
بازوم یه سه روزی دردمیکرد
برو بزن

منم قراره بزنم بهداشت گفت هنوز نزدم
همه باردارها میزنند؟

من دو روزه زدم...هنو جای واکسن یخورده سفته و درد داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری