مامانا کیا آمپول کزاز زدن؟

۱۵ پاسخ

منم زدم

من زدم

باید بزنی بیمارستان بری یک تیکه لباس تنت میکنن هرچه قدرم تمیز باشه بیارنت تو بخش دوتخته یا ۵تخته یک دستشویی همه میشن روش بخاطر عفونت نگرفتن باید بزنی

من زدم‌تو هفته ۲۹

به من گفتن 28 هفته بیا

من 28 هفته زدم

من ۲۸ هفته زدم تا ۳ روز دستم درد داشت و نمیتونستم دستم و زیاد بالا بیارم

من زدم چطور مگه من رفتم هفته ۲۸زدم

منم زدم

من

من هفته ۲۸ زدم

من زدم

من 29هفته تمام زدم

من زدم

من زدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۱۲ ماهگی